Antagningsbesked


Du har sökt till A nders Ljungstedts Gymnasium (ALG)

Inrikning Bygg/Målare

Tyvärr så kan du inte beredas plats p g a att ALG inte kan ta emot några vuxenstuderande just nu. Byggprogrammet kan ta emot endast två elever och dessa platser har gått till de som har kortaste utbilningsbakgrund.

Du som har flera sökalternativ än ALG kan få ett antagningsbesked angeånde dessa besked.


Du är välkommen att söka om till hösten -09, sista ansökningsdag är 15 maj -09. Kontrollera gärna före vilket utbildningsutbud vi kommer att ha till hösten -09, ny katalog beräknas vara klar i mitten av april -09.

Vid ev frågor är du välkommen att ringa 013 20 60 90


Mvh

Linköpings Kommun
Kunskapstorget
Vuxenutbildningens intagning





So.. Jag gick ut gymnasiet, IT MEDIA linjen med betyg över medel. Mina chanser är la typ noll att ever bli målare. Jag är stuck i butikerna. Men nej. Jag ska kämpa. Söker till hösten -09 givetvis och hoppas på att de kan ta in fler... För vad finns det för alternativ? Så nu kan alla skratta åt mig och mina drömmar. Kan i alla fall vara skönt att veta vad man vill ett tag. Även om det kanske visar sig vara ett riktigt hästjobb :)


Over and Out
Mill






Kommentarer
Postat av: Louise

Det har du nog rätt i. :)



Va synd att du inte kom in på utbildningen. Du ska se att det dyker upp fler liknande utbildningar. :)

2008-12-20 @ 02:45:06
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, det var lätt & billigt att få tag på tågbiljetter. :)



Så det var inte så farligt här inte.





2008-12-20 @ 21:45:05
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vad tråkigt att du inte kom in :(

allt bra annars?

2008-12-21 @ 03:54:24
URL: http://jeniff.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vad trist Du som ville så gärna...

2008-12-21 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0