Trademaster

Iår ska jag, förutom all parfym, kläder och prylar jag redan köpt till mig själv, önska mig en neonskylt - av mig själv. Haha. Dethär med julklappar är ju faktiskt en bra ursäkt till att köpa saker till sig själv after all... Hittade en riktigt härlig sida där de säljer neonskyltar. Jag har ju en liten fetish för detdär med neon... :) Skyltarna finns att köpa customized eller med ett redan befintligt tryck. De är inte stora (38cm x 23cm x 3cm) Men Så grymt coola. Varför inte slänga ett öga? Priserna ligger på 299 kronor per skylt och frakten för en ligger på endast 80 spänn!

Förhöj barkänslan i ditt hem eller fixa coolaste hemmabion vettja! På sidan kan du även hitta glas och underlägg med coola tryck. Jag kommer nog satsa på skyltar med "dryckes"tryck. Jag tror stenhårt på idén att jag faktiskt kommer att fixa en bar i mitt nästa hem!


Så besök Trademaster.se och bli sugen...! :> Neonskylt från Trademaster.se     < Guinness Draught >

Tryck på "sortiment" och sedan "neonskyltar" för att komma till de ytterliggare kategorierna; Bilmärken, drycker, Film, musik etc...




Kommentarer
Postat av: sis

hm hittar inget liknande inlägg här :O

2008-12-11 @ 14:15:44
URL: http://tiinizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0