Stylista

StylistaBörjade titta på RealitySerien Stylista idag. Ni vet, serien där ett antal modeintresserade journalister skall tävla om en plats på ELLE Magazine!

Mina tankar när jag ser serien går som utlovat till Djävulen bär Prada, men även till serien Ugly Betty, en av mina favoritserier. Betty börjar, precis som deltagarna får göra, som assistent som sedan får jobba sig uppåt i modekarriären. Och visst är det kul att se deltagarna bli totalsågade ibland. Muahah :)

Jag har alltid varit en riktig sucker för reality serier och givetvis föll detta mig i smaken. Det blir till att fortsätta följa denna spännande och udda show!

Rekomenderas!



Over and Out
Millivanilli

Kommentarer
Postat av: syster

reality är det bästa.. helt klart ngt som man måste se :) ibland skulle man ju tro att du är min syster ;)



Pöss <3

2009-05-01 @ 11:43:00
URL: http://tiinizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0