Behind Blue Eyes

Nu ska jag dela med mig av ännu en låt. Videon är skräp, något en animenörd snickrat ihop. Men låten är där! Uppmärksammade låten under det senast släppta avsnittet av Californication, en serie jag faktiskt kan rekomendera er att se. Låten är Behind Blue Eyes, som vi kan känna igen från Limp Bizkit eller The Who som har framfört den tidigare. Denna gång är det Sheryl Crow som framför den. En tjej alltså! Den är jättemysig. Även om den egentligen kanske inte slår Limp Bizkits verision. Den har några inslag som skiljer sig i från den verisionen, det är lite härligt att höra något annorlunda. Ge den dryga 4 minuter av ditt liv. Du kan ju fortsätta läsa bloggar samtidigt som du lyssnar.





Over and Out.
SoftMill



Kommentarer
Postat av: sis

Limp Bizkit gör den helt klart bäst.. denna va lite annorlunda med en tjej som sjunger men inte alls lika bra så nu har jag slösat bort 4 min xD

2008-12-12 @ 13:33:19
URL: http://tiinizzz.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Ja, sant. Alla har sina åsikter, och om alla vore likadana skulle det inte finnas nå åsikter! Så ja, du har rätt.

2008-12-16 @ 21:23:48
URL: http://illapissat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0