Hatkärlek - Telenor

Jag tror att vi alla har en slags hatkärlek till vissa reklamfilmer. Vi ser dem så många gånger att vi kan dem utantill men kan inte låta bli att le lite i alla fall. Ica reklamerna var sådana för mig, i början där, när det var som en liten Ica-tv-såpa, och vem kunde inte "ICAs egna varor"-låten utantill?

Iår är det Telenors reklam som ständigt får oss att le där hemma. Har ju även hänt att det vart ett samtalsämne bland ungdomarna på stan har jag hört. Man memorerar speciellt "pikare", vilket också är otroligt roligt att säga.

Det är så rolig! Den nöjda blicken, det lilla fnisset och sedan en ynklig blick från fängelsehålan... Klockren!
Och äntligen finns den uppe på Youtube, vilket den inte gjorde förra gången jag tittade.

Så. Tjata ut den lite till nu. Eller kom tillbaka till den i vår, när de slutat visa den och vi behöver muntras upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0