Unleash Julen

Så, - jag är klar med klapparna! En klapp
Och festklädseln. (nåja..)

Okej, jag har sagt att jag vart klar hur länge som hellst. Men de som känner mig väl, vet att jag inte kan hålla mig från butikerna. Men nu har jag inte mer tid. Och jag har nog inte missat någon heller. Familj, släkt och vänner... och mig själv. (a)
I år är första året som jag haft en ekonomi som heter duga, och jag känner mig fortfarande rik! Vaddå lågkonjunktur? ;) Har ju i och för sig levt på ett studiebidrag tidigare, bestående av en tusenlapp..


Nu återstår att slå in prylarna. En sysselsättning jag faktiskt inte har något emot. Jag gillar att dekorera och göra snyggt. Även om jag inte lägger ned pengar på saker som; tygband, rosetter och klistermärken. Jag använder mig av det jag har! Papper, tejp och olika snören. Det blir finafisken det med!


Notera även juletiketten med "cheapet" från reklamen, som Tele2 har skickat ut till abonnenter. Jag älskar dem!


Totaly Useless inlägg.
Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0