FutureEntertainment


SuperMp3*scanning*
Letar vidare. Någon måste väl ha smak här på bussen?
Populärmusik. Någon lyssnar på en ljudbok *snark*
Rock. Gammalt. Indie.
Folk kan verkligen lyssna på det mest oväntade.

Det är väl något i denna stil som mina tankar går när jag, främst, sitter på en buss. Jag går in djupare på vad folk lyssnar på i sina lurar alltså. Jag inbillar mig att i framtiden kommer vi att ha en liten manick, stor som en mp3, ja nästan precis likadan, fast med denna nya superfunktion! Vi kan scanna in och lyssna på vad de andra lyssnar på! Lixom hacka oss in, fast alla vet om att andra kan lyssna.

Ibland händer det att jag byter låt, eller hänger kvar lite extra vid en låt. Ifall någon annan lyssnar och kan tänkas tycka om just denna lite extra. (Ja, jag är nog på gränsen till att bli galenförklarad..)

Nu skulle väl många tycka att detta skulle vara en kränkning eller något. Är ju ett sånt himla tjat om vår integritet. Inte det att det inte är viktigt. Det är otroligt viktigt. Vem vill leva i värsta big brother samhället? Men min musik eller vad nu jag väljer att lyssna på delar jag gärna med mig av. haha.


Well well. Den som lever får se. Som man brukar säga.

Over and Out
FantasyMill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0