Blondin Step3

Dags för en ny omgång med håret! Jag blev lite fördröjd med någon vecka sådär, men nu blev det gjort. Jag tror jag kommit in i en fas där jag tar tag i saker ;)


Process; Vi högg in direkt med slingorna. Och jag kände mig, åter igen, som en bok med alla dessa folieklädda hårslingor. Vi (hon) hade fått in snitzen och det hela tog 30-60 minuter kortare tid än förra gången! Tiden bara flög iväg och jag roade mig med modetidningarna. Hittade massa fina klänningar som säkert kommer inhandlas! Awsoome.

Vi avslutade med en liten finjustering i frillan. Eller liten. Med tanke på hur långt mitt hår var innan så käns det idag som att jag inte har något kvar. Det är en sådan konstg känsla när man klipper sig... Men. jag är nöjd! Och jag har ju faktiskt lite längd kvar.. i underhåret :)


Resultat; Håret blev mycket ljusare. Det är dock ljusbrunt fortfarande, det som innan var svart. Det röd/rosa är nästan helt borta nu och i hårbotten(utväxten) är det verkligen riktigt blont! Är jätte spänd på att gå dit nästa gång nu! Så kul när man ser skillnad. Och det blir ju sista slingningen innan blekningen av hela håret. Wiiie.


Fortsättning följer...


Hårpose ;p
Light mill
Lite skillnad nu mot när det var svart :) Mill has lighter hair

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Så sött!



Puss!

2009-02-11 @ 13:17:51
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Ah, Kristen är schnygg! :D





Puss!

2009-02-12 @ 00:10:38
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Om jag blev!

Du gav mig en spark i röven! ;)



<3



2009-02-13 @ 13:22:19
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0