FullmoonFestival

Ett sample från förgående festival



Alright. För den intresserade;

Fullmoon festival
, årets händelse för den partysugne! Garanterat ingen metalmusik. Förvänta dig istället rave och trance, spejsiga kläder och trevliga människor!

Tack vare 118 100 (Ja, jag är deras största kund) fick jag då fram att festivalbussen.com annordnar bussresor till och från festivalen. Festivalen som alltså ligger i Tyskland! Hur låter inte detta! Bra musik, festival känslan, sol (förhoppningsvis) och dessutom utomlands?! Awsome!

Anyway. Eftersom jag är Linköpingsbo känns en bussbiljett från just denna stad mest aktuell, men titta gärna på din egen stad om du vill finna just ditt pris!

Tur; Torsdag 2 Juli 14.35
Festivalbussen
Retur; Torsdag 9 Juli 09.00

Kostnad; 1755 kronor!

Officiell hemsida HÄR. Tyvärr är denna sida helt värdelös och vart man får tag i biljetterna till eventet kan diskuteras. Men som allt annat går det säkert att googla, för den som känner att det är aktuellt. Biljetten kommer antagligen inte gå på mer än en tusenlapp.

Så alla som känner att det bara är alla andra som får roa sig - ta chansen du med!

Ungefärlig location
Where Fullmoonfestival takes place. Probably.
Over and Out
Millmillmill




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt!! hih men jag träffade ju din mamma först ;)´hihi klart du är välkommen.. alla dagar i veckan =) Nya tanneforsvägen

2009-02-14 @ 00:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0