Weeds On The Run

weeds cast

Någon mer än jag som verkligen börjar sakna serien "Weeds" nu?

Det var i september förra året (!) som senaste avsnittet visades i USA. Jag minns knappt vad som hände i det avsnittet och beslöt mig för att fräsha upp minnet lite.

Efter att ha summerat avsnittet inser jag att alla kanske inte sett avsnittet, och inte borde avslöja något. Men jag avslöjar att det var riktigt spännande! Ett vist ultraljud sätter sprätt på fantasin... ;)

Efter vidare efterforskning (nåja.. =P ) har jag fått fram att säsong 5 kommer att sändas (i USA) i juni/juli iår! Shit. Nästan ett års uppehåll! Vadan detta egentligen...? Well Well. Nu vet vi i alla fall att det kommer. Detta kan dock vara den sista säsongen! Det råder delade meningar om det var 5e eller 6e säsongen som skulle komma att bli den sista... jag hoppas dock på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0