Finnes; Mobil

Jag hittade en mobil på bussen för några veckor sedan.
Komiskt, med tanke på att jag själv förlorade min på bussen för någon månad sedan.


VinflaskaSjälvklart tog jag telefonen och ringde första nummret i "senast uppringda"-listan, vilket var en ung tjejs pappa. Han blev jätte glad och uttryckte sin tacksamhet över hur ärlig jag var. Det var lixom en självklarhet för mig att lämna tillbaka den!

När vi äntligen kunde pussla ihop våra liv kunde vi mötas upp och jag återlämnade telefonen. Tjejen berättade att det inte vart speciellt roligt att vara utan telefon de senaste veckorna, vilket jag förstod, detta var ju över midsommar med.

Jag fick en vinflaska som tack och mitt samvete ligger kvar på topp =)

Over and Out
Mill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0