Teoriprovet

Idag klarade jag teoriprovet till körkortet!

Som jag oroade mig!, jobbade hela veckan innan provet och tyckte att jag fick för lite tid att plugga. (Man är ju alltid ute i sista sekunden) men det blev alltså inte så tokigt i alla fall.

60 poäng av 65 möjliga landade jag på och känner mig nöjd

- däremot kan ju fotot till körkortet diskuteras hurvida man är nöjd med det eller inte :P

Teoriprov - körkort

MINA TIPS INFÖR PROVET
  • Börja plugga i god tid! - låter som något man bara säger, men ju tidigare detso bättre. Varje gång du läser boken läggs något nytt på minnet, allt kan inte fastna på en gång.
  • Gör tester på datorn, antingen med TEO, Bonniers eller genom körskolan (om de erbjuder sådant)
  • Skriv ned viktiga saker och de frågor du fått fel på från testen.
  • Tänk logiskt och läs frågorna två gånger, du har ju hela 50 minuter på dig att klara provet när det blir dags.

Sedan är saken biff :)
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh grattis gumman! :D

<3<3<3

2009-07-14 @ 18:52:03
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad kul!! GRATTIS!

2009-07-17 @ 00:38:06
URL: http://jeniff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0