LKPG when bored

När jag inte är med Jens har jag så mycket liv att jag matar ankorna.

Fast nej. Jag väntade på att teorilektionen skulle börja, och numer är min kamera ett obligatoriskt innehåll i min väska.

När jag ändå sprang på änderna vid ån tycket jag att de kunde posa lite inför kameran. Det gjorde dem, aningens motvilligt. Kände mig lite lustig som sprang runt och jagade massa änder. De var inte jätte sällskapliga om man säger så, fick inte komma närmare än typ 3 meter, max! Blev ett antal "Flykten från fotografen" bilder, där dom ser fullkomligt as-roliga ut med bena i luften.

Men. Ja. Här. Ta del av mitt tidsfördriv i Linköpings Innerstad.

En and(e)!

betongen?

Linköpings Lejon - i leran ;)
En klassisk Linköpings symbol.
-"Linköpings Lejon"

Over and Out
Mill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0