Året 2008


Det kanske är dags att sammanfatta år 2008.
Verkar som att alla andra gör det på något vis. Listar den bästa musiken, filmerna, händelserna i världen osv. Kanske man svarar på en lång "checklista" över vad man gjort under året. Jag tycker bara det är så himla svårt att komma ihåg vad man gjorde i början. Mitt minne är färskt i en vecka sedan är det så avlägset att jag knappt vet vilket år det var.

Men ja. År 2008 var ett bra år. Vist har några få händelser satt sig på fel sida av hjärnan, men som sagt, det kan kännas som att det var evigheter sedan. :)

Under året tog jag studenten, tog det stora klivet ut i vuxenlivet, nåja, det är ett par steg kvar. Jag har jobbat i snart ett år... Jag har träffat världens underbaraste vilket hela tiden håller mig glad. Det var ju inget man väntat sig så att säga... Jag har, är, medlem i arbetsförmedlingen, där jag gjorde ett antal test om vad jag, enligt systemen, skulle vilja jobba med i framtiden. Resultaten blev aningen flygande men där fanns även ett par godbitar, och jag kommer att fortsätta söka utbildningar till målare. Utan någon som helst förkunskap eller erfarenhet. :)

Ja. 2008 var ett av de bättre åren, och jag vet att saker bara kommer att bli bättre. Med rätt sätt att tänka blir allt bra!



Over and Out
Mill09

Kommentarer
Postat av: Louise

Breaking Dawn heter den! :)

Men jag har beställt boken, så förhoppningsvis kommer den nu i veckan!





<3

2009-01-05 @ 21:22:51
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Din fuskis, har du redan sett säsongen?

haha, jag asiaten var ju hel rolig. :)









<3

2009-01-07 @ 14:57:02
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja dom gjorde ju tyvärr de.. o nej det är du som är söt ^^

2009-01-07 @ 21:51:37
URL: http://jeniff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0