Blondin Step1

Idag tog jag beslutet. Jag ska bli blond, eller i alla fall ljushårig igen!

Efter att ha färgat håret svart och mörkbrunt under flertalet år och nu senast en kombination av röd/svart, vill jag testa på det ljusa igen. Senast jag hade det var 4-5 år sedan men då ändå inte riktigt så blondt som man skulle önska.

Detta kommer vara lite klurigt med mitt hår och det finns egentligen inga genvägar. Skulle jag köra en avfärgning i mitt hår idag skulle det med all säkerhet bli sådär hemskt oranget som man så många gånger sett, och tyvärr tidigare haft

Harmony of Red.... head.
Jag bokade tid hos frisören idag för att göra en väldans massa ljusa slingor för att ljusa upp det, och kommer att upprepa detta ett par gånger till innan jag tillslut kommer våga mig på att bleka hela håret från rot till top. Det kommer inte bli en billig förvandling, men det handlar ju om prioriteringar. ;)


Bilder efter varje steg kommer läggas upp. :)

Over and Out
Mill


Bild; Efter förra hårfärgningen





Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker du passar i många hårfärger. Rött o svart som du har på den där bilden var ju urläckert! Men tvekar inte en sekund på att du kommer bli skitsnygg i ljust hår me! Du är alltid lika fin! :) <3

2009-01-12 @ 18:01:34
URL: http://laserbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0