Boox


ChampagneFlickan, Brev till utlandet, Spelet. Och så äntligen kom mina böcker!
Fick mail klockan 01.30 inatt om att de nu hade skickat iväg dem. Inte kunde jag tro att de skulle nå mig redan idag då! :)

Har inte läst en enda bok sedan engelskaböckerna vi tvingades läsa under andra året på gymnasiet. Så detta ska bli lite intressant.. Att man dessutom ser så smart ut när man har böcker hemma eller sitter på bussterminalen och läser är bara ett plus i kanten.

Böckerna är beställda från Adlibris (www.adlibris.com) som verkligen kan rekomenderas! Snabb leverans, jag betalade ingen frakt, de har ett stort utbud, bra priser och en användarvänlig hemsida.



Over and Out
SmartMill






Kommentarer
Postat av: Louise

haha jaså?

jag har inte äns sett hälften av säsongerna! :D





Puss!

2009-01-17 @ 23:16:40
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Em

böcker är mysigt, det kan vara skönt att bara leva sig in i en bok ibland och glömma allt annat =)

2009-01-18 @ 15:46:42
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0