DrömTydning


Inatt drömde jag att jag tappade en massa tänder. Det var inte särskilt trevligt, vilket leende va. Jag hade inte råd med en sån tandprotes, fusktänder, så jag fick gott gå med dedär hålen... Ugh.

Jag har ju fått en sådan rolig sak som en drömtydningsbok, vilken kanske borde användas oftare än 2 gånger om året, men denna vill då säga om min dröm att;

Tandlös
Att vara; Bekymmer
"Om du i drömmen tandlös är,
du möter möda och besvär."


Kanske skulle man inte ha läst boken ändå.. Det är ju sådant man inte gärna vill veta i förväg... Kanske kommer jag rent av skapa ett problem själv, för att jag på något sätt vill att detta ska stämma...?

Urk.


Edit; Enligt många sidor på internet betyder just detta istället att man står inför en stor förändring. Den förklaringen gillar jag nog bättre. hihi.

Over and Out
Mill



Kommentarer
Postat av: martina

Du får skriva upp din dröm på papper, sen får du läsa betydelsen på kvällen o se om det stämt med dagens händelser.. xD

2009-01-26 @ 14:51:46
URL: http://tiinizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0