Melbourne


Jag är så himla pepp på att lära mig Melbourne Shuffle samt running man.
Detta är ju inga nya fenomen på dansgolvet och videos har streamats från Youtube vid många tillfällen. Jag får dock en "nytändning" varje gång jag ser det. Musiken i kombination med kläderna och dansen får mig bara att vilja försvinna! (In a good way.)

Jag vill börja dra iväg på de riktigt stora festerna. Kan inte fatta att jag sitter här i Linköping, när jag faktiskt har lediga helger och säkert känner folk som skulle vilja vara lika spontana som mig. Men man vet ju hur lätt det är att prata om förändringar man ska göra i livet.

Jag kommer dock söka kolla vidare på Fullmoon Festival 2009. Det lär vara sjukt urflippat!



InstruktionsVideo från YouTube av Running Man Basics.
Kan tyckas enkelt och som att det inte är något extra.. men till musiken blir det MUMS
Sök vidare på Melbourne Shuffle eller se slutet av videon för sluresultatet
.


Over and Out
SpacyMill

Kommentarer
Postat av: Dynge

haha, jag kommer ihåg när du höll på och skickade dom här länkarna ^^,

2009-01-19 @ 17:43:52
Postat av: Jenny

Tackar^^

ja det får du, haha finns typ 600 bilder med^^

2009-01-20 @ 02:22:49
URL: http://jeniff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0