Förarprov aka Uppkörning

No more övningsköra ;P

Jag har slutat övningsköra.

Körkortet är mitt!
Wii.

Jag tog det på andra försöket. Känndes riktigt tråkigt att misslyckas första gången, men jag tröstade mig med det faktum att de flesta får göra om åtminstånde ett av momenten; Teori/körprov. :)

Den sista uppkörningen kändes mycket bättre, tiden gick sjukt snabbt och jag tänkte inte ens på att jag gick igenom de flesta övningarna! Det är ett bra tecken, att inte tänka för mycket på vad man gör.. antar jag :)

Jag vill ha bil nuuu :) Åka iväg!


Mitt tillfälliga "körkort" :p
Godkänt körprov :D

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Grattis gumman! :D

Vad stolt jag är över dig! <3<3<3

2009-07-19 @ 22:42:38
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0