Cooking Skills; 0

Åååh jag är så sugen på att laga riktig mat. Har sökt runt på recept och vill verkligen prova dem! Saken är bara den att när det kommer till kritan blir jag alltid så lat, och inbillar mig att det blir skit i alla fall. - Och det har det ju blivit oftast när jag försöker laga något.

Snabbmakaroner och köttfärsås-på-burk är vår huvudföda. Det är gott. Men det känns... dåligt att inte kunna laga något annat. (Well, vi äter kroketter och fläskkottlett ibland med ;) ).

Jag ska fan laga en ny rätt med jämna mellanrum nu! Det blir mitt personliga mål. Gärna ett nyttigt alternativ och främst - enkelt! Jens blir min försökskanin i detta projekt, han blir säkert jätte glad när det involverar grönsaker ... inte ;)


För att ge lite kontrast till pratet om nyttig mat,
Ta en titt i min godispåse! x)

En titt ner i min godispåse!


Over and Out
Mill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0