Nikon D60

Som ursäkt till den stora dagen köpte jag mig en D60!
My NIKON d60 =)
Har ju länge velat ha en, är väl generna från Mediaprogrammet i Gymnasiet som sitter i lite ;) Nu har jag äntligen en då! Hoppas jag ska hitta något att fota bara. haha. Jag är ju inte direkt den som brukar vilja släpa på annat än mobil..

Köpte kameran på PC City för 4498:- (fanns endast kamerahus på ElGiganten, inga objektiv, priset där där annars 4444:- ) och ett trygghetsavtal på den för 899 kronor.

Trygghetsavtalet är en slags försäkring, på 3 år, som täcker alla skador och olyckor som jag skulle utsätta den för; tappa den, få smuts i den, etc - gäller även utomlands, vilket är toppen! Skulle den gå sönder har jag rätt till gratis reparationer, eller en helt ny vara om den inte går att laga - utan att betala ett enda öre!

Klumpig som jag är (hört talas om att jag "tappade" mobilen senast i ett vattenglas...? ) kände jag att jag behöver ha en trygghet. Och nu hoppas jag att det faktiskt händer något med kameran. haha. Tappar den i snön kanske?


Sample;



Jens katt

Jonzon the dog
Jonzon vår huuund!


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, nu vill ja se lite bild millutt!





Puss!


2009-03-02 @ 00:20:26
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: jonna

roligt:) lycka till med fotandet!

2009-03-02 @ 10:37:01
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Eveline

trivs du med d60? jag funderar på att köpa den.

2009-03-02 @ 14:14:44
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0